une petite ballade au pays inconnu

une petite ballade au pays inconnu

Jag minns ...


Jag minns ...
vårt möte ... är en ögonblicksbild placeras sedan  sanddyn
den här gången hon har spelat in så många oskuld
med sådana medvetslöshet ....
 
 
Jag minns ...
... ord utbyts i en skålformad en kudde markant fortfarande vår dröm ut
dessa smekningar imperspectives deponeras på din kropp
 god och söt ...
 
 
 
Jag minns ....
Ja jag minns alla dessa stunder tillbringas i luften möbleravärlden
Godkänd att måla i ljusa färger mörka horisonter
i hopp om att en dag ... de minns oss ....
 
 
Jag minns ....
av dessa drömmar ... all den passion ... en önskan hos alla ...
men färgen är blek för snabbt ...
och snart bordet överskuggades ... förstör våra ambitioner i ljuset
 
 
Jag minns ...
och jag vill inte glömma ... det var en gång jag närmade solen
som Ikaros ... Jag bränner vingarna ...
Ny för att vandra i limbo av sorg ...
 
 
Jag vill ha ...
att se att ljuset ... Jag hoppas att du stannar ...
tillbaka på vägen ... som leder mig åt sidan ...
Regout till världsliga nöjen ...
 
 


14/01/2012
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 4 autres membres